מזגן מולטי אינוורטר

נעים מאוד!
אנחנו נפלאות המיזוג ואנחנו כאן כדי להגשים לך חלום 🙏🏻

נפלאות המיזוג הינו עסק משפחתי המתמחה מעל שני
עשורים בתכנון והקמת מערכות VRF ומולטי אינוורטר. 

בראש החברה עומדים אייל ואינה ישראל.

אייל הינו קבלן מיזוג אויר מורשה מטעם משרד התמ"ת,
דבר אשר מחייב אותנו לעמוד בסטנדרטים ובתקנים מחמירים! 

תוכן עניינים

מזגן מולטי אינוורטר
מזגן מולטי אינוורטר

נפלאות המיזוג גאים להציג בפניכם מזגן מולטי אינוורטר בתכנון, ייעוץ וליווי אישי מטעם אנשי המקצוע שלנו!

בשנים האחרונות, כולם מדברים על שיטות מיזוג חדשניות, שמאפשרות לכל אחד ואחת מאיתנו להנות מחיסכון אדיר בחשמל ובכסף, לצד תוצאות מיזוג נהדרות. בין אם בימי הקיץ החמים ובין אם בימי החורף הקרירים, מזגן מולטי אינוורטר הוא המילה האחרונה בשוק המיזוג, והוא עומד להפוך לכם את החיים להרבה יותר נעימים, גם בכיס וגם בהרגשה. אז מהו מזגן מולטי אינוורטר? איך הוא יכול לסייע לכם? ואיך אנחנו בנפלאות המיזוג קשורים לכל זה? בואו נתחיל ונבדוק ביחד את כל מה שחשוב לדעת.

חמישה מזגנים שונים בבית אחד?

תשכחו מזה: הנה כמה פרטים חשובים על מזגן מולטי אינוורטר:

אז ברוכים הבאים, גבירותיי ורבותי, שנת 2024 כבר כאן ואיתה אין ספור חידושים

בעולם המיזוג. אם עד עכשיו התרגלתם לחמישה מנועים ומדחסים שתלויים לכם

מחוץ לבית, כאשר כל אחד משוייך למזגן אחד שנמצא בתוך הבית, זה הזמן להיפרד

ולעבור לטכנולוגיה החדשה ביותר של עולם המיזוג.

מזגן מולטי אינוורטר הוא אחת ההמצאות החכמות של השנים האחרונות, והוא

מאפשר לכם לקבל מערכת מיזוג אוויר שכל כולה מחוברת למנוע ומדחס אחד בלבד.

מדובר כאן גם על חיסכון במקום, אבל גם על עוד עולם שלם של יתרונות נוספים.



הסוגים הנפוצים של מערכות מזגני VRF

מי צריך מזגן מולטי אינוורטר?

כולנו מכירים את האקלים החם והלח של מדינת ישראל בחודשי הקיץ, לכן אנו יודעים כמה חשוב שיהיה לכם מזגן אמין. אך לא כל המזגנים נוצרים שווים. אם אתם מחפשים משהו שיכול להתמודד עם חלל גדול בקלות, מזגן מולטי אינוורטר עשוי להיות בדיוק מה שאתם צריכים. מזגני מולטי אינוורטר הם בחירה מצוינת לכל מי שמחפש פתרון קירור יעיל במיוחד המותאם לצרכיו הספציפיים. יחידות אלה נועדו לספק ביצועים מיטביים במגוון תנאים, זה מושלם למשפחות עם בתים גדולים או למי שגר באזורים עם טמפרטורות קיצוניות. עם מזגן מולטי אינוורטר תוכלו ליהנות מאוויר קריר ונוח כל השנה מבלי לשבור את הכיס.

מזגן מולטי אינוורטר הוא טכנולוגיה שמוצעת היום גם לבתים פרטיים, גם למשרדים וגם לכל חלל אחר כמו מסעדות, בתי קפה ועוד. מזגן מולטי אינוורטר מאפשר הנאה מכל כך הרבה יתרונות, שכל חלל יוכל למצוא את עצמו משתלב בהם.

מזגן מולטי אינוורטר – כי הגיע הזמן להתרענן

אז דיברנו על היתרונות הגדולים של מזגן מולטי אינוורטר, אבל מעבר לכל אלו, חשוב להבין גם למה כדאי לכם לרענן את מערכת המיזוג הקיימת אצלכם כרגע. בסופו של דבר, מערכות מיזוג הן דבר שאחרי כמה שנים הופך לבלוי, במיוחד אם לא מעניקים להן את התחזוקה שלה הן זקוקות. המנוע הולך ונחלש, הפילטרים הולכים ומתמלאים בחומרים שפוגמים בתפקוד, יש צורך בטיפול בנושא הגז של המזגן ועוד.

​ברגע שאתם שולפים את מערכת המיזוג הישנה שלכם ומתקינים במקומה מזגן מולטי אינוורטר, אתם מאפשרים לעצמכם הנאה מעולם מיזוג חדשני ורענן, שלא מצריך מכם שום תחזוקה מיוחדת. מזגן מולטי אינוורטר הוא מזגן שיכול לשרת אתכם במשך שנים ארוכות, וגורם לכם לקבל חווית מיזוג שונה לחלוטין מזו שהתרגלתם אליה עד היום.

עם זאת, חשוב להבין את הבלאי של מזגן מולטי אינוורטר 

אז כבר הבנו שמזגן מולטי אינוורטר הוא השקעה נהדרת לכל בית או עסק בשל העיצוב החסכוני באנרגיה שלו ויכולתו לקרר מספר חדרים בבת אחת. עם זאת, כמו כל מכשיר אחר, הוא נתון לבלאי לאורך זמן. הבעיות הנפוצות ביותר המתעוררות במזגן מולטי אינוורטר כוללות כשל במדחס, כשל בקבלים, בעיות במנוע המאוורר ודליפות קירור. בעיות אלה עלולות לגרום ליחידה להפסיק לעבוד או לתפקד בצורה לא נכונה, וכתוצאה מכך חשבונות חשמל גבוהים יותר וסביבת מגורים או עבודה פחות נוחה. חשוב שהמזגן שלכם יתוחזק ויתוקן באופן קבוע על ידי איש מקצוע כדי להקל על בעיות אלו ולשמור על פעולתו בצורה חלקה במשך שנים רבות. ניקוי קבוע, החלפת פילטר ושימוש נכון ביחידה יכולים גם לעזור להאריך את תוחלת החיים שלה ולמזער בלאי.

מישהו ביקש שליטה במזגן מולטי אינוורטר דרך האינטרנט ולא קיבל?

עוד חידוש משמעותי ביותר של מזגן מולטי אינוורטר הוא שהוא ניתן לשליטה דרך אפליקציות באינטרנט. ברגע שאתם מתקינים מזגן מולטי אינוורטר, אתם יכולים להוריד אפליקציה שמתחברת אליו באופן ישיר, וככה השליטה בו נעשית דרך האפליקציה. המשמעות של העניין הזה היא כבירה: חשבו לעצמכם כמה פעמים חזרתם הביתה אחרי יום חם, ונכנסתם לבית שלכם שהרגיש כמו כבשן? גם ההיפך הוא נכון – נסו להיזכר כמה פעמים חזרתם הביתה אחרי יום קר וגשום, נכנסתם הביתה וקפאתם גם בו? עם מזגן מולטי אינוורטר הבעיה הזו פשוט לא רלוונטית.

ברגע שאתם יכולים לשלוט במזגן מולטי אינוורטר מהטלפון הנייד שלכם, אתם יכולים להפעיל אותו בצורה פשוטה כשאתם נמצאים בדרך הביתה, ככה שעד שתגיעו – הבית כבר יגיע לטמפרטורת החום או הקור הרצויה. תענוג, לא? צרו קשר לפרטים נוספים.

עבודה שקטה ונינוחה – עם מזגן מולטי אינוורטר תיפרדו מהרעשים לשלום

יכול מאוד להיות שכבר התרגלתם לרעש שהמזגן שלכם עושה, אבל בינינו – כולנו יודעים שמדובר על סיטואציה ממש לא אידיאלית. המזגן שלכם אמור להעניק לכם שירות מיזוג מיטבי בכל שעה ורגע ביום, ולכן רעשים חזקים אינם באים בחשבון.

מזגן מולטי אינוורטר פותר לכם את הבעיה, עם פעולת סופר שקטה ונעימה, וכך מתקבלת סיטואציה של מיזוג אולטימטיבי תוך שמירה על פעולה שקטה באופן מופתי.

מערכות מולטי אינוורטר פועלות על ידי התאמת מהירות המדחס כך שתתאים לצרכי הקירור של החדר. המשמעות היא שהמדחס לא צריך לעבוד קשה כל כך, מה שבתורו מפחית את רמות הרעש. בנוסף, מערכות מולטי אינוורטר כוללות לרוב עיצובים חדשניים המפחיתים עוד יותר את הרעש, כגון חומרים סופגי קול ומאווררים מיוחדים.

המחיר של מזגן מולטי אינוורטר – נקודה שכדאי להכיר מראש

מזגן מולטי אינוורטר הוא מזגן שכולל מערכת חדשנית מאוד, שמרכזת את כל היתרונות במקום אחד. טווח המחירים של מזגן מולטי אינוורטר יכול לנוע בין מחירים של אלפי שקלים לעשרות אלפי שקלים, תלוי בדגם שתבחרו. לכל אלו יתווספו גם דמי התקנה שמגיעים לכמה אלפי שקלים נוספים.

עלות מול תועלת זה שם המשחק עם מזגן מולטי אינוורטר

אז נכון, אולי המחיר גבוה יותר מזה שהתרגלתם לשלם, ואולי לא תכננתם לעצמכם הוצאה כלכלית כבדה כל כך כרגע, אבל דעו לכם שבמבחן התוצאה אין ספק שהמחיר הוא לחלוטין משתלם. אתם מקבלים כאן מערכת מיזוג מתקדמת ואיכותית, שחוסכת לכם את כל ההוצאות הכלכליות הקטנות עבור תיקון, החלפת פילטר, ניקוי המזגן ועוד פעולות שמתבצעות באופן שוטף.

כאשר אתם מחליטים להשקיע ממיטב כספכם במערכת מיזוג של מזגן מולטי אינוורטר, אתם עושים צעד שיחסוך לכם הרבה כספים בהמשך, כך שמדובר כאן על דיל משתלם במיוחד.

מקצועיות

אנחנו בנפלאות המיזוג מעסיקים אך ורק אנשי מקצוע מוסמכים, שצברו את הניסיון הדרוש להם על מנת לספק שירות לא פחות ממושלם ללקוחות שלנו. אנחנו מקפידים על מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר, ומעניקים לכל אחד מהלקוחות שלנו את היחס האישי שלו הוא זקוק.

ערכיות

אנחנו בנפלאות המיזוג מאמינים שכל לקוח יודע בדיוק למה הוא זקוק, ומגיע מוכן מראש לעבודה שתהלום את הצרכים שלו. להבדיל מחברות אחרות, שעלולות לנסות למכור מוצרים משלימים נוספים למערכת מיזוג האוויר, על אף שללקוח אין בהם שום צורך – אנחנו מאמינים שאתם מגיעים אלינו מספיק מוכנים כדי לדעת בדיוק מה אתם צריכים. בהתאם, אנחנו נבצע תכנון מיזוג אוויר שעונה על הציפיות שלכם, ונתאים לכם מערכת מדויקת, בלי משחקים מיותרים.

מחיר הוגן

המטרה שלנו היא להעניק לכם שירותי מיזוג לא פחות ממצוינים, אבל אין לנו כוונה לקרוע לכם את הכיס בשביל שתוכלו לקבל אותם. אנחנו מקפידים על מחירים הוגנים גם עבור המוצרים שלנו וגם עבור השירות שלנו, ומקפידים לתת לכם בעבורם תמורה מעולה.

אחריות

מכירים את אנשי המקצוע שבאים, עושים את העבודה שלהם ונעלמים? אז אנחנו מאמינים שללקוחות שלנו מגיע לקבל יחס הרבה יותר טוב מזה. אנחנו מגיעים להתקנת מערכת מיזוג אוויר אצלכם אחרי תכנון מוקפד ומדויק, ומתקינים את המערכת. משהו לא עובד אחרי שיצאנו מהחלל שלכם? נתקלים בבעיות אחרי שנה, שנתיים או שבע? אין בעיה – אנחנו כאן בשבילכם עם 7 שנות אחריות, ומאפשרים לכם לפנות אלינו בכל שלב.

יסודיות

אנחנו בנפלאות המיזוג מאמינים בערכים של יסודיות ומקצועיות, וממש לא עומדים עם הסטופר בזמן העבודה שלנו. אנחנו עובדים מכל הלב, אוהבים את מה שאנחנו עושים, ומביאים לידי ביטוי את הערכים האלו בזמן העבודה. אנחנו לא מנסים לעבוד מהר ולצאת, להיפך – אנחנו מגיעים כדי לעשות עבודה נקיה ויסודית, משקפים לכם את כל ההליך, ומשאירים אתכם עם מערכת מיזוג מצוינת שתלווה אתכם במשך שנים.

ציוד מתקדם

עולם המיזוג עובר טרנספורמציה משמעותית בשנים האחרונות, והוא מציע היום מגוון אפשרויות שלא היו קיימות בעבר. אנחנו מחזיקים בכלל המוצרים, המערכות והמזגנים המתקדמים ביותר, ככה שאתם לא צריכים עוד להסתפק בפתרונות ישנים שאין להם כבר מקום בשוק של היום. אצלנו תוכלו למצוא מערכות מיזוג שמאפשרות צריכה חסכונית בחשמל, שליטה אינדיווידואלית בטמפרטורת המיזוג בכל חדר, מערכת הפעלה שקטה ונהדרת, ובקיצור – כל מה שאתם מאחלים לעצמכם במזגן החדש.

צרו איתנו קשר – אנחנו בדרך!

יש מוצרים שאתם פשוט לא צריכים, ואנחנו לא מחפשים למכור לכם אותם – עולם המיזוג מביא איתו לא מעט מוצרים נלווים, שחלק מחברות המיזוג ינסו "לדחוף" לכם אותם. אנחנו מסתכלים על כל לקוח בצורה אינדיווידואלית, על מנת שנוכל להתאים לו באופן אישי את השירות שלו הוא זקוק. אם אנחנו מזהים שלקוח מסוים לא זקוק לשירות או מוצר מסוים שקיים אצלנו – אנחנו פשוט לא מציעים לו אותו. אין לנו שום אינטרס "להרוויח" על הלקוחות שלנו יותר ממה שמגיע לנו, כך שעל נושא האמינות שלנו אתם יכולים לסמן וי גדול מבחינתכם.

זמינים בטלפון 054-5308341 וגם בוואטסאפ

× וואטסאפ