מולטי אינוורטר או VRF

כמה טכנולוגיות כבר יכולות להיות במערכת מיזוג?

אז אולי זה נשמע כמו לונה פארק אחד גדול שאין בו באמת צורך, אבל אם נחשוב על זה לעומק – אין היום תחום שלא מפתח לעצמו עוד ועוד טכנולוגיות מדי שנה. הטכנולוגיה היום היא לב לבן של כל התעשיות, והיא מאפשרת להן להתפתח בצורה שיטתית, ולהעניק לנו פתרונות מעולים הן בתור צרכנים והן בתור יצרנים.

כשמדברים היום על טכנולוגיות חדשות בתחום, מדברים על מולטי אינוורטר או vrf, כאשר כל אחת מהן מביאה איתה יתרונות  ששווה להכיר.

תוכן עניינים

מולטי אינוורטר או vrf
מולטי אינוורטר או vrf

מולטי אינוורטר – טכנולוגיה מעולה ומתקדמת ביותר

דבר על טכנולוגיית המולטי אינוורטר, משום שהיא בוודאי טכנולוגיה שיצא לכם לשמוע עליה בעבר. אז על מה אנחנו בעצם מדברים כאן?

1. כיבוי? הדלקה? תשכחו מזה – טכנולוגיית המולטי אינוורטר מאפשרת עבודה רציפה של המדחס של המזגן, ולמעשה מונעת את המשחק שהיה קיים לאורך כל השנים בין מצב ON לבין מצב OFF של המזגן.

למעשה, עד טכנולוגיית המולטי אינוורטר, המזגנים היו פועלים על פי מצבי ON ו-OFF, ככה שבכל פעם שהחדר הגיע לטמפרטורה המבוקשת – המזגן הפסיק לעבוד. התוצאה שהתקבלה משיטת הפעולה הזו, היתה תוצאה שהובילה לחוסר שביעות רצון בקרב מרבית הלקוחות. עם טכנולוגיית המולטי אינוורטר, המזגן מתאים את עצמו לטמפרטורת החדר, ולעולם לא מפסיק לעבוד – אלא פשוט ממנן את הפעולה שלו בהתאם לטמפרטורת החדר.

2. צריכת חשמל גבוהה – OUT, חיסכון בחשמל – IN – טכנולוגיית המולטי אינוורטר מאפשרת למערכת המיזוג לצרוך הרבה פחות חשמל ממערכות אחרות. מדובר כאן על יתרון מצוין גם מבחינת השמירה על כדור הארץ, וכמובן גם מבחינת תשלומי החשמל הנמוכים יותר באופן משמעותי. התרגלתם לשלם אלפי שקלים בשנה על חשמל? עם טכנולוגיית המולטי אינוורטר אתם יכולים להיפרד מהמספרים הגבוהים, ולהתחיל להתרגל לחשבונות חשמל הגיוניים ובעלות סבירה.

3. תשכחו מאיש התחזוקה – עם טכנולוגיית המולטי אינוורטר אין לכם צורך בו – מזגן שפועל על פי טכנולוגיית המולטי אינוורטר, הוא מזגן שיכול להנות ממערכת ששומרת על עצמה, ואינה זקוקה כמעט לתחזוקה שוטפת מטעם איש מקצוע. המערכת החכמה יכולה להחזיק מעמד במשך שנים ארוכות, ומאפשרת לכם להנות מתוצאות קירור וחימום לא פחות מנפלאות.

טכנולוגיית vrf – עולם חדש של מיזוג

ומה קורה בטכנולוגיית vrf אתם שואלים? בואו נראה בנקודות:

1. טכנולוגיית vrf מאפשרת לכם להנות ממדחס ומנוע אחד שמספקים פעילות לכמה מערכות מיזוג אוויר שונות. אם עד היום התרגלתם לחדרים שבהם מוצבים מזגנים שלכל אחד מהם יחידה תפעולית נפרדת, הרי שכאן אתם יכולים להנות מחיסכון במקום ובמרחב, כל זאת על ידי הצבת כמה וכמה מזגנים שפועלים עם אותו המדחס ואותו המנוע.

2. למה שכל הבית יצטרך להסתפק באותה הטמפרטורה? – אנחו בטוחים שלא פעם יוצא לכם לנהל ויכוחים עם בני הבית שלכם, על הטמפרטורה של המזגן. כן, בסופו של דבר אנחנו אנשים שונים עם טמפרטורות גוף שונות, ולכן טמפרטורת המזגן לא תמיד מתאימה לכולם. אם עד היום לא היה לכם שום פתרון מלבד כיבוי או הדלקה של המזגן, הרי שהיום אתם יכולים להנות מאפשרות של וויסות הטמפרטורה בהתאם לכל חדר בפני עצמו. קר לכם בסלון? אין בעיה – העלו את טמפרטורת המזגן בסלון – טמפרטורת המזגן החדרים תישמר כפי שהיא.

3. חיסכון בחשמל – היתרון הנפלא הזה לא פוסח גם על טכנולוגיית vrf וגם על טכנולוגיית מזגן מולטי אינוורטר. מדובר על יתרון אדיר שחשוב לקחת בחשבון בזמן הבחירה. צרו קשר לפרטים נוספים!

ומה מבחינת המחיר?

כאשר מדברים על טכנולוגיית מולטי אינוורטר לעומת טכנולוגיית vrf, ניתן להבחין בטווחי מחירים דומים באופן יחסי בין השניים. מדובר כאן על מחירים באיזור ה-20,000 ש"ח-40,000 ש"ח, אך כמובן שהמחיר הסופי תלוי גם בגודל המערכת, סוג המבנה, וכמובן גם בטכנולוגיה שבה תבחרו בסופו של דבר.

מה שחשוב לדעת הוא שמדובר כאן על שתי טכנולוגיות סופר מתקדמות, סופר יעילות וסופר איכותיות, כך שאין ספק שכל בחירה שלא תעשו – תהיה הטובה ביותר עבורכם.

אז איך בכל אופן בוחרים – מולטי אינוורטר או vrf?

ההתאמה של מזגן מולטי אינוורטר לעומת vrf אמורה להיעשות בשיתוף עם חברת מיזוג האוויר שבה תבחרו, באופן מקצועי שלוקח בחשבון את כל הצרכים שלכם. כמובן שעבור כל חלל התשובה לשאלה "במה כדאי לבחור?" תהיה קצת שונה, אבל מה שחשוב לזכור הוא שבסופו של דבר התוצאה שתתקבל צריכה להביא איתה סטנדרטים מצוינים של איכות.

התשלום עליכם – האחריות עלינו

אחד מהעקרונות המובילים שלנו הוא נושא האחריות. ברגע שאתם רוכשים מאיתנו מזגן מולטי אינוורטר או vrf, אנחנו מאמינים שמגיע לכם לקבל אחריות שתשאיר אתכם בשקט נפשי כלפי ההתקנה שאותה אנחנו מבצעים. אנחנו מעניקים 7 שנות אחריות על ההתקנה ללקוחות שלנו, ככה שגם אם אתם נתקלים, חס וחלילה, בתקלה מסוג כזה או אחר – אנחנו נמצאים שם בשבילכם כדי לפתור כל בעיה.

מקצועיות ושקיפות

ערכי הדגל שלנו בנפלאות המיזוג: אנחנו לא באים לעגל פינות או לחפש קיצורי דרך, אלא פשוט רוצים להעניק לכם את השירות המקצועי ביותר שתוכלו לקבל. אנחנו מאמינים בשקיפות מלאה לאורך כל הליך הייעוץ, התכנון וההתקנה של מערכת המיזוג שתבחרו, ולא מנסים למכור לכם מוצרים שאין לכם שום צורך בהם. אצלנו אתם אומרים לנו מה אתם צריכים, ואנחנו דואגים לענות לכם על הצורך על הצד הטוב והמקצועי ביותר. כן, זה עד כדי כך פשוט איתנו.

בתי קפה? בית פרטי? משרדי ענק? אל דאגה – אנחנו מתאימים לכולם

אצלנו בנפלאות המיזוג מתאימים לכל לקוח ולקוח באופן אישי את מערכת המיזוג. אם אתם זקוקים למערכת מיזוג גדולה יותר – נדע לתכנן לכם אותה בצורה חכמה ומקצועית. צריכים מערכת מיזוג קטנה וקומפקטית? גם את זה תוכלו למצוא אצלנו בקלות. דברו איתנו – אנחנו כבר נדע איך לקחת את זה משם.

"תשאלו את החברים שלכם"

לאורך למעלה מ-20 שנות הפעילות שלנו, צברנו לעצמנו לקוחות נאמנים שיודעים שאנחנו הטובים ביותר בתחום. את ההמלצות עלינו תוכלו למצוא ברחבי הרשת, ככה שתבטיחו לעצמכם שאתם עושים את הצעד הנכון.

צרו איתנו קשר – אנחנו בדרך!

יש מוצרים שאתם פשוט לא צריכים, ואנחנו לא מחפשים למכור לכם אותם – עולם המיזוג מביא איתו לא מעט מוצרים נלווים, שחלק מחברות המיזוג ינסו "לדחוף" לכם אותם. אנחנו מסתכלים על כל לקוח בצורה אינדיווידואלית, על מנת שנוכל להתאים לו באופן אישי את השירות שלו הוא זקוק. אם אנחנו מזהים שלקוח מסוים לא זקוק לשירות או מוצר מסוים שקיים אצלנו – אנחנו פשוט לא מציעים לו אותו. אין לנו שום אינטרס "להרוויח" על הלקוחות שלנו יותר ממה שמגיע לנו, כך שעל נושא האמינות שלנו אתם יכולים לסמן וי גדול מבחינתכם.

זמינים בטלפון 054-5308341 וגם בוואטסאפ

× וואטסאפ